jaaaaaaaaa

nu funkar det igen yeeeeessssss vi ska inte byta blogg längre        








hejsan nu ska jag berätta om gårdagen


igår fyllde jag år o fick en massa fina presenter t.ex en kamera först på morgonen fick jag presenter av mamma ,pappa,gustav sen ett tag senare stack jag,tilda,pappa,gurra till grönan o jag o tilde åkte massa av roliga karuseller speciellt kattapulten 4 gånger åkte vi den jag hade också låvat matilda www.fridaandmatilda.blogg.se att jag skulle åka den <3<3 sen när jag o tilde skulle åka kattapulten mötte vi denise www.alltidfinast.blogg.se  mm då åkte jag o tilde sen skulle densie åka den med sin mamma o vi åkte sen också en gång till sen typ åkte jag o tilde pop expressen o extreame jettline släng gungan som jag kallar den hehe . mm sen åt vi typ lunch aa då sen träffade jag robin o hans mamma o hans lilebror sen hade vi inte sett densie på ett tag men se
n gick vi för att köpa dricka o pappa frågade om vi skulle åka radio bilarna mm gustav fick inte åka men jag o tilde fick det o då träffade vi denise hennes mamma hons lillebror m sen åkte vi dom det blev lite mycket kråckar men det var jätte kul sen åktevi kattapulten med denise jag kan säjja hon skriker mm sen åkte vi jettline igen o jag tilde spelade slangbella o vi fick en hatt,o jag fick en guld medalj wohoooooooooooooo men nu säjer jag pusso kram skumbanan//julle<3♥






Kommentarer
Postat av: Denise Lindva

haha älskar dej bästavän<3 Det var roligt att åka kattapulten !

2010-08-15 @ 16:47:10
URL: http://alltidfinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0